
El Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre (CERE) ha renovat part del seu equipament informàtic gràcies al suport de la Diputació de Tarragona, en el marc de la convocatòria de Subvencions destinades a inversions en equipaments culturals o d’interès ciutadà per a entitats 2025.
La inversió executada ha permès incorporar nous ordinadors, monitors, bases de connexió, perifèrics i equipament audiovisual, entre els quals destaca un altaveu portàtil destinat a activitats i actes públics. La subvenció de la Diputació de Tarragona ha estat propera al 50%, ascendint a un import total de 3.688,12 €.
L’adquisició d’aquest nou equipament contribueix a millorar les condicions de treball de l’equip tècnic, afavoreix la transformació digital de l’entitat i reforça la qualitat dels serveis, activitats i projectes que el CERE ofereix a la ciutadania.
