Móra d’Ebre i Ascó seran els escenaris de la Jornada d’Onomàstica de la Ribera d’Ebre. IV Jornada de la Societat d’Onomàstica. VII Jornada d’Estudis Locals i Territorials Carmel Biarnès, que es realitzarà els dies 17 i 18 d’octubre de 2015.

Aquesta jornada està organitzada pel Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre, la Societat d’Onomàstica, l’Associació Cultural La Riuada de Móra d’Ebre i l’Associació Cultural Lo Llaüt d’Ascó i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Móra d’Ebre, l’Ajuntament d’Ascó, l’Arxiu Comarcal de la Ribera d’Ebre, l’Institut Ramon Muntaner.
 

Més informació aquí

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.