TRANSICIO ENERGÈTICA i TERRITORI CICLE DE DEBATS 2021

TRANSICIO ENERGÈTICA i TERRITORI CICLE DE DEBATS 2021

Després del cicle Repensem la Ribera d’Ebre, organitzat amb el suport del Consell Comarcal, ens proposem aprofundir en un dels temes que s’hi van plantejar. Amb aquest objectiu ens hem incorporat a  la proposta de CMES (Col·lectiu per a un nou model...